De baas - Reisverslag uit Gernsbach, Duitsland van Ton en José Zutphen - WaarBenJij.nu De baas - Reisverslag uit Gernsbach, Duitsland van Ton en José Zutphen - WaarBenJij.nu

De baas

Blijf op de hoogte en volg Ton en José

08 Juni 2017 | Duitsland, Gernsbach

Vandaag zijn we aan geland op camping Seestube in Gernsbach. Het plan was om in Lorsch te overnachten, in pension of hotel. Om vijf uur zaten we daar aan ons einde dag pilsje nadat José me verzekerd had dat ze geen meter meer wilde fietsen. Lorch is een leuk plaatsje, met een kloostergeschiedenis die begon in het jaar 764, en het bier smaakt er prima. Zo goed dat de baas besloot om toch maar door te fietsen naar de camping 15 km verder op. Tja, bazen zijn wel vaker onnavolgbaar, dus waarom deze niet. Dit was de tweede aanvaring vandaag met de baas, eerder op de dag waren we het niet eens waar af te slaan voor koffie, met als resultaat dat we pas na 40 km de eerste koffie van de dag hadden. Dus na het einde dag pilsje nog vlug op zoek naar een supermarkt voor als er geen restaurant bij de camping is. Hoop dat dat wel het geval is, drie dagen pasta is wat veel van het goede. Kwart voor zeven waren we op de camping en gelukkig was er een restaurant. Voor de rest was het een rustig dagje, we hebben de 107 km afgelegd met een zonnetje en een graad of 25. Met José gaat het prima, in het begin van de dag keek ze af en toe nog wat moeilijk maar naar mate de dag vorderde ging het beter. De pillen werken.

• 09 Juni 2017 - 08:59

Ton En Loes Schraven:

Geweldig leuk om jullie verhalen te lezen.
    Succes met alles!!! en...lief zijn voor elkaar hè!

• 09 Juni 2017 - 09:47

Esther:

Hee José en Ton,
    Wat leuk om jullie reisverslagen weer te mogen lezen.
    Balen van je blaasonsteking José, maar gelukkig slaan
    de pillen aan!!
    Ik wens jullie veel succes de komende weken en natuurlijk
    vooral VEEL PLEZIER!!

• 09 Juni 2017 - 19:38

Ad En Nellie:

Hoi Ton en Jose
    Fijn Jose dat het weer beter gaat .
    Het is weer leuk om het verslag te lezen
    Succes met jullie reis ,maar dat gaat jullie zeker lukken.
    Groetjes van je buurman en buurvrouw