Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Ton en José Zutphen - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Ton en José Zutphen - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg Ton en José

29 Mei 2017 | Nederland, Veghel

De heg is geknipt, de stoep geveegd, de ramen gewassen, de grote schoonmaak is klaar, de auto gewassen, de fietsen ingereden en gepoetst. Met andere woorden we zijn klaar voor vertrek. Zondag 4 juni start onze fietstocht naar Rome. We hopen daar rond 28 juni aan te komen. We gaan met deze site weer proberen jullie op de hoogte te houden. Heb je daar geen behoefte aan laat het dan maar even weten dan haal ik je van de mailinglijst.

groeten
Ton en José

• 29 Mei 2017 - 23:14

Marina:

Heel leuk dat jullie ons weer op de hoogte aan houden van jullie avonturen. Wij voelen jullie graag op jullie reis. Succes!

• 29 Mei 2017 - 23:28

Sjan:

Leuk om jullie weer te volgen. Ben benieuwd hoe deze reis verloopt. Heel veel plezier samen.

• 30 Mei 2017 - 10:56

Helma:

Rien en ik verheugen ons al op jullie verslagen.
    We wensen jullie een mooie reis.

• 30 Mei 2017 - 12:08

Beppie En Henk:

Heerlijk weer zon fietstocht. We zijn zo benieuwd wat jullie er van vinden.

• 30 Mei 2017 - 14:50

Bep:

Heel veel fiets plezier. Ik ga jullie volgen.Knap hoor!

• 30 Mei 2017 - 16:53

Joke En Ben:

heel veel plezier en geniet van alles wat jullie tegenkomen.
    Wij volgen jullie. Ik vind het wel super knap.

• 30 Mei 2017 - 20:41

Jeannette En Vincent:

Weer een mooie tocht voor de boeg met een schitterend einddoel. Geniet ervan.

• 31 Mei 2017 - 19:24

Willem Karels:

Heel veel fiets plezier jullie en laat je niet gek maken door Ton haha fijne vakantie.

• 02 Juni 2017 - 13:22

Anita:

goede reis en veel fiets plezier.
    geniet ervan , ik vind het knap dat jullie voor de derde keer een lange tocht gaan maken.

• 04 Juni 2017 - 09:16

Ron:

Hoi Ton en José,
    Heel veel succes en veel bril plezier. Hopelijk niet van start met een kater José?

• 05 Juni 2017 - 11:30

Antoinette:

Heel veel succes en plezier!