Regen - Reisverslag uit Prima Porta, Italië van Ton en José Zutphen - WaarBenJij.nu Regen - Reisverslag uit Prima Porta, Italië van Ton en José Zutphen - WaarBenJij.nu

Regen

Blijf op de hoogte en volg Ton en José

28 Juni 2017 | Italië, Prima Porta

De airco in onze hotelkamer deed het niet al te best waardoor we allebei slecht hebben geslapen. Of is het naderende einde van onze reis wat ons bezig houdt. Nog twee dagen fietsen en het zit erop.
In het hotel was vanaf zeven uur ontbijt mogelijk. Omdat wij eerder weg wilde kregen we ontbijt in de tegenover liggende bar die al om zes uur open is. We zitten daar om half zeven aan de koffie met een croissant. Er zitten al 4 andere gasten in de bar en buiten wordt de straat geveegd. I.v.m. de warmte begint het leven hier vroeg. We beginnen onze fietsdag met een afdaling en bewolking. Als je daalt moet je ook weer omhoog en na de eerste stevige klim drinken we om 8 uur koffie in Narni. Het is dan 26 graden maar dankzij de bewolking goed om te hebben. De bewolking wordt donkerder en er dreigt onweer. En ja hoor, ook regen. We schuilen twee keer onder wat bomen. Er is ook wat gedonder maar het onweer is ver weg. De weg gaat weer de hele dag op en neer, we zitten de hele dag tussen een hoogte van 60 en 350 meter. Af en toe weer prachtige vergezichten, die hebben we al veel gezien. We fietsen ook veel over drukke wegen die niet al te best zijn. Door de bewolking is het aangenaam fiets weer. In Sacrofano zitten we om half drie aan ons einde dag pilsje na 75 km. We kunnen echter geen slaapplaats vinden dus rijden we verder naar de camping in Prima Porta 20 km verder.