De Po vlakte - Reisverslag uit Sant'Alberto, Italië van Ton en José Zutphen - WaarBenJij.nu De Po vlakte - Reisverslag uit Sant'Alberto, Italië van Ton en José Zutphen - WaarBenJij.nu

De Po vlakte

Blijf op de hoogte en volg Ton en José

22 Juni 2017 | Italië, Sant'Alberto

Het donderdag 22 juni, de 19e dag van onze reis, en we zijn in Anita. We staan op de camping Prato Pozzo wat ook een restaurant is met een paar vakantie huisjes. Camping is wat overdreven, er staat één tentje en dat zijn wij. We kunnen hier wel eten dus dat valt mee, het is wel eten wat de pot schaft. Vandaag vis, water en wijn zijn inclusief voor €22 per persoon. Ze weten niet waar ze aan beginnen, de prijs zal morgen wel omhoog gaan of het wordt exclusief wijn.
Vanmorgen werden we heerlijk wakker in ons bedje met airco. Een Italiaans ontbijt. Voorverpakte toast, sapje, yoghurtje en koffie. Nadat we onze fietsen uit de naastgelegen werkplaats van een autogarage hebben gehaald gaan we weer op pad. We fietsen vandaag over de Po vlakte en net voor Ferrare steken we de Po over. Na 36 km koffie in Ferrare. We hebben de GPS nodig om uit de stad te komen. We fietsen al een aantal dagen vanuit de boekjes van Reitsma. Door de vertraging die we hebben opgelopen hebben we onze route wat aangepast en die staat niet op de GPS. Het fietsen zonder de GPS gaat goed met José als navigator.
De Po vlakte is lekker saai met vele lange wegen en weinig bomen voor schaduw. En ook hier is het warm. Met enkele stops bij een café voor een colaatje en om de 10 km een drinkstopje zijn we om 4 uur op de camping.

• 23 Juni 2017 - 13:11

Antoinette:

Al 19 dagen onderweg! Toppers dat jullie zijn.
    Hartstikke leuk om jullie verhalen te lezen, ik word er bijna jaloers van (€ 22,- inclusief wijn)
    Goeie reis nog!