Fruit - Reisverslag uit Bozen, Italië van Ton en José Zutphen - WaarBenJij.nu Fruit - Reisverslag uit Bozen, Italië van Ton en José Zutphen - WaarBenJij.nu

Fruit

Blijf op de hoogte en volg Ton en José

18 Juni 2017 | Italië, Bozen

Gisteren avond na het eten werd het door het stevig windje al snel fris. Er is een kleine algemene ruimte op de camping waar 4 tafels en stoelen, een koffie/frisdrank automaat en TV staan. We hebben er de avond doorgebracht met wat schrijven en kaarten. José had gewonnen.
We hadden vanmorgen wat moeite met opstaan. 8 uur stonden we op en om 9 uur op de fiets. Het zou vandaag een warm dagje, 33 graden, worden en dat blijft voorlopig zo. Dus hebben we besloten om de komende dagen eerder op te staan, we gaan de wekker zetten.
Vandaag is het de rivier Ádige die ons de hele dag begeleidt. Altijd snel stromend en we dalen samen met de rivier van 950 meter hoogte naar 300 meter in Meran over een afstand van 60 km. De laatste 30 km moeten we af toe weer wat klimmen. Daar krijgen we het zo warm van dat we in Nals een ijsje eten. Na 94 km zijn we op de camping in Bolzano en dan is het kwart over vier. De hele dag hebben we tussen appel boomgaarden gefietst. Soms zo ver als je kunt kijken alleen maar appelbomen. Het schijnt dat 10% van alle appels uit Europa uit deze streek komen.

• 19 Juni 2017 - 13:05

Antoinette:

Hoop dat de rustdag geholpen heeft. Heel veel succes nog!
    Groetjes