Rustdag - Reisverslag uit Landeck, Oostenrijk van Ton en José Zutphen - WaarBenJij.nu Rustdag - Reisverslag uit Landeck, Oostenrijk van Ton en José Zutphen - WaarBenJij.nu

Rustdag

Blijf op de hoogte en volg Ton en José

16 Juni 2017 | Oostenrijk, Landeck

Gisteren avond rond 7 uur viel de eerste bui. We zaten onder een grote parasol op een terras te eten en hadden er geen last van. José was moe en wilde gaan slapen, dus we lopen door de regen naar ons tentje. José slaapt snel ik lig na te denken over onze probleempjes: José niet fit, de rits van de tent doet moeilijk, mijn lucht bed heeft een grote bobbel en ligt niet zo lekker. Geen wereldproblemen maar wel lastig als je vier weken aan het fietsen bent.

De hele nacht regent het, tenminste de keren dat ik wakker was. Als we om acht uur op staan regent het nog en we besluiten te ontbijten bij de bakker langs de camping. We lopen vanaf de bakker door naar de dokter. De wachtkamer zit helemaal vol. Dat gaat even duren. Na urine en bloed onderzoek staan we om half elf weer buiten met een paar receptjes en het oordeel neem 1 a 2 dagen rust. We besluiten deze keer wel te luisteren. We blijven vandaag in Landeck en morgen ga ik met de fiets over de Reschenpas en José neemt de fietsbus van Landeck naar Nauders.
We hebben vandaag uitgebreid geluncht en gedineerd op onze camping en hebben verder niet zoveel gedaan als wat geslapen en gelezen. Ik heb ook nog een nieuw lucht bedje gekocht dus als goed is lig ik vannacht weer lekker. De rits van de tent doet nog altijd moeilijk, daar kunnen we nier zoveel aan doen. We zijn dus helemaal uitgerust en aan gesterkt voor de rest van de reis.

• 17 Juni 2017 - 07:57

Henriette:

Leuk om jullie reisverslag te kunnen volgen.
    knap elke dag weer ongeveer 100 kilometer.
    ik hoop dat Joze weer vlug opknapt en jullie zonder problemen weer verder kunnen.
    een tip voor jullie rits doe er wat boter of kaarsvet aan. ( kan helpen)
    veel succes.

Gr. vanuit keldonk

• 17 Juni 2017 - 10:01

Loes Schraven:

Oei lastig Jose dat je niet fit bent, hopelijk doen de pillen en het beetje rust z'n werk...
    successsss, groetjes uit Sterksel

• 17 Juni 2017 - 16:33

Nellie:

Ooooo wel vervelend voor je Jose ,maar met goede medicijnen zal het wel weer lukken.
    De reisverslagen zijn leuk om te lezen.
    Nog veel succes met jullie reis .

Groetjes Ad en Nellie

• 17 Juni 2017 - 20:30

Marc De Crom:

Hoi Ton en José,

Pittige reis met de tegenslagen. Hopelijk is het griepje snel over. Met al die wijn en bier is Ton waarschijnlijk immuun voor wat dan ook ;-). Goede reis verder.

Groetjes Marc

• 18 Juni 2017 - 17:02

Henk En Bep :

Op zulke pittige reis kunnen kan je dit griepje eigenlijk niet hebben maar hopelijk snel weer beter en vergeet niet dit alles maakt de REIS heel veel succes nog van ons